Toegang tot internet
Op de AVAG is Wifi aanwezig. Studenten kunnen overal in de school, ook met eigen laptops, tablets en andere mobiele devices draadloos internetten via het Eduroam netwerk. Inloggen gebeurt met de Inholland inloggegevens. Een handleiding over deze draadloze verbinding is te vinden op http://insite.inholland.nl

De computers die in de lokalen staan kunnen niet gereserveerd worden. Wel is op het rooster te zien wanneer bepaalde ruimten vrij zijn. Storingen m.b.t. internettoegang kunnen worden gemeld bij de Servicedesk van Inholland: tel: 020-495 1221 of via Servicepunt.Amsterdam@Inholland.nl

E-mail
Alle studenten ontvangen een eigen e-mailaccount van Inholland. De opleiding communiceert met de studenten via het e-mailaccount van de hogeschool en niet via privé e-mailadressen. E-mailadressen van studenten, docenten en medewerkers staan in het adresboek van Outlook.

Elektronische Leeromgeving (Blackboard)
AVAG maakt via Inholland gebruik van Blackboard. Deze elektronische leeromgeving wordt door de docenten en medewerkers gebruikt om studie informatie te verstrekken aan de studenten over het onderwijs en de toetsen. Daarnaast zijn alle studiematerialen zoals handleidingen, voorbereidingsopdrachten en overige lesbenodigdheden in Blackboard opgenomen.

Onder de AVAG Overzichtpagina staat informatie die voor alle studenten van belang is, zoals: decanaat, examencommissie en overige overstijgende zaken. Vanuit deze course kun je doorlinken naar de courses met lesinformatie. Ook zijn er overstijgende pagina’s voor de Propedeuse en de Hoofdfase.

Elk studieonderdeel heeft zijn eigen course, hierin vind je specifieke informatie, zoals: studiehandleidingen, powerpoint-presentaties van hoor- of werkcolleges en lesvoorbereidingsopdrachten. Ook vind je hier links naar het stageplansyteem en het beoordelingssysteem van de AVAG. Indien je toegang nodig hebt tot een course kun je dit aangeven via de Serviceportal Functioneel Beheer (medewerkers/studenten).

Roosterwijzigingen, afwezigheid van docenten, lokalenplanning, e.d. worden via Blackboard bekend gemaakt.

Om geen mededelingen te missen wordt geadviseerd dagelijks op Blackboard te kijken. Alleen informatie die de student op zeer korte termijn moet bereiken (bijv. een docent die zich ’s ochtends ziek meldt) wordt via andere kanalen gecommuniceerd.

Toegang tot Blackboard:
www.blackboard.inholland.nl – Voor studenten en medewerkers –
Vervolgens inloggen met je inloggegevens van Inholland.
Voor vragen over Blackboard kunnen medewerkers en studenten zich melden via de Serviceportal Functioneel Beheer (medewerkers/studenten).

Kopiëren, printen en scannen
Studenten kunnen gebruik maken van deze faciliteiten in de reproruimte (Amsterdam) of op de eerste verdieping bij de PC werkplekken (Groningen). Uitleg hierover staat op Insite.
Via de optie ‘e-mail’, kun je documenten inscannen en als PDF-bestand versturen. Deze optie is gratis. Scans kunnen uitsluitend naar Inholland-accounts gemaild worden.

Storingen aan het kopieerapparaat kunnen gemeld worden bij het secretariaat.

 

print deze pagina print deze pagina
Is de informatie duidelijk?
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)

Loading...